Kinderparkpop heeft de Den Haag Marketing Promotieprijs 2008 gewonnen. Directeur Do Tetteroo kreeg het bronzen beeldje van Paul van Vliet en Anne-Wil Blankers. De jury prees het festival dat de afgelopen twee jaar werd gehouden en waar duizenden kinderen op afkwamen. Ze zagen optredens van Ali B, Kus en Ernst, Bobbie en de Rest.
Kinderparkpop won van de Unox Nieuwjaarsduik en de organisatie van Beatstad en Rock Nation. De avond begon met een spectaculair optreden van illusionist Hans Klok. Hij toverde wethouder Frits Huffnagel van citymarketing het podium op.
Ook in andere categorieen waren er prijzen te verdelen. Zo won het miniatuurpark Madurodam in de sector toerisme, het Nationaal Dans Theater ging er met de cultuurprijs vandoor en de Rabo Beach Challenge won de sportprijs.
Luister via onderstaande links naar interviews met prijswinnaar Do Tetteroo van Kinderparkpop en wethouder Frits Huffnagel.
l
Foto’s: Richard Mulder