De zeventienjarige Bradley Macquiné uit Ypenburg is bezig met een modemerk voor ouderen. Met zijn fashionconcept genaamd Forever Young dingt hij mee naar een beurs voor een modestudie.
Al jaren heeft Bradley een passie voor mode en zakendoen en daarom wil hij naar de TMO Fashion Business School in Doorn bij Utrecht. Hij doet mee aan een competitie waarvoor hij nu een fashionconcept moet bedenken. “Ik begon Forever Young, omdat de ouderen van nu niet meer de ouderen van vroeger zijn. Er valt goed in te spelen op deze nieuwe groep ouderen, denk aan een stukje eenzaamheid, de beleving en hun hele eigen voorkeur op het gebied van kleding,” aldus Bradley.
De Hagenaar is nu bezig met zijn onderzoek naar de doelgroep. “Inmiddels ben ik bij de laatste opdracht aanbeland en moet ik in de huid van mijn doelgroep kruipen en kijken hoe ik mijn fashionconcept zo goed mogelijk kan promoten. Als tweede deel van de opdracht is het de bedoeling dat ik mijn concept onder de aandacht breng.”
Luister hier naar het interview met Bradley.